Do wymienionych związków frazeologicznych dopisz wyrazy lub związki wyrazowe bliskoznaczne.
1.Mieć głowę na karku.
2.Przysiąść fałdów.
3.Zjeść wszystkie rozumy.
4.Przypiąć komuś łatkę.
5.Wejść komuś w drogę.
6.Wziąć nogi za pas.

Pilne.! Proszę o odpowiedzi ;]

2

Odpowiedzi

2010-02-24T19:45:37+01:00
1. byc w niebezpiecznej sytuacji
2zakowac mocno
3wszystko wiedziec
4nieszlusznie oskazrac
5zawadzac/przeszkadac komus
6uciekac
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:47:23+01:00
1. mieć poukladane w głowie
2. zabrac sie do intensywnej pracy
3. być inteligentnym w kazdej dziedzinie
4. złosliwie przypiac cos bliźniemu
5. przeszkodzic komus w czyms
6. uciec jak najszybciej
5 4 5