Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:45:35+01:00
Ponieważ dekalog prowadzi nas na dobra drogę życia. Jest drogowskazem dzięki, któremu możemy być idealni. Dekalog jest nasza małą ściągą a nasze życie i czyny wielkim sprawdzianem, który wyjaśnia nam na ile ściągaliśmy. W tym przypadku zerkanie do dekalogu jest wskazane (na kartkówkach np. z j. polskiego już nie bardzo ;p), Zatem powinniśmy kierować się tak jak przykazuje nam ta ściąga, ponieważ jest trafna i korzystna dla naszego życia, dla naszej duszy.

pozdrawiam :)
2010-02-24T19:47:19+01:00
Życie zgodne z dekalogiem jest pubktem wyjścia do doskonałości ponieważ mamy wskazane jak postępować by być dobrym człowiekiem,docenianym przez innych.Żyjącym w zgodzie z własnymi zasadami.