Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:46:17+01:00
Astma i alergia. Można się na nie odczulać poprzez wstrzykiwanie dużych dawek tego, na co się jest uczulonym, w ten sposób uodparnia się organizm na np. kurz i roztocza itp.;)

P.S. to nie jest obowiązkowe, ale jak masz uczulenie np. na kurz i nie chcesz dostać astmy, to się musisz odczulać;)
51 2 51
2010-02-24T19:51:24+01:00
Alergia oddechowa

grypa

gruźlica

ptasia grypa

ostre zapalenie oskrzeli,

angina,

zapalenie migdałków,

zapalenie gardła i krtani,

przewlekły nieżyt nosa,

zapalenie zatok,

zapalenie ucha,

bakteryjne powikłania po infekcjach wirusowych.




jeśli pomogłem to daj Naj :D
56 2 56