Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:49:27+01:00
To np może być Anna Dymna
tworzy fundacje, domy dziecka, pomaga dzieciom, wspiera je w trudnych momentach ich życia organizuje konkursy , spotkania z gwiazdami dla nich. po prostu autorytet

pozdrawiam ;**
2010-02-24T20:25:03+01:00
Z lektury
może być to Santiago z książki pt. "Stary czlowiek i morze"
Mimo swojego wieku i wielu przeciwności udało mu się złowić tak przeogromnego marlina, stoczył walkę z rekinami, ale dopłynął do brzegu