Odpowiedzi

2010-02-24T19:48:59+01:00
- cierpliwy
-wyrozumiały
- mieć dobre podejście do ucznia
-sprawiedliwy
-konsekwentny
- elokwentny
2010-02-24T19:52:16+01:00
Wymarzony nauczyciel powinnien być opanowany,spokojny,miły,pomocny,uczciwy.
Prawdziwy nauczyciel powinien być wyrozumiały, miły,pomocny nauczyciel nie powinien być stronniczy.. Jak nie pomogłem pisz na gg 3280738
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:52:21+01:00
Według mnie wymarzony nauczyciel powinien być odważny. Nie może wejść do klasy i bac się odezwać do uczniów. Powiniem być szczery, a przedewszystkim wymagający. żeby dobrze nauczyć wszyskich uczniów wysi zadawać duzo prac domowych i odpytywać ich z różnych ciekawostek. Nauczyciel danego przedmiotu nie może przynudzać na lekkcjach. Każde dziecko musi być zaciekawione tym co mówi do nich nauczyciel.