Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:08:18+01:00
(2a²b+b)-(ab-2ab²+a²b)=
=2a²b+b-ab+2ab²-a²b=
a²b+b-ab+2ab²=
0,1²*(-10)+(-10)-0,1*(-10)+0,2*(-10)²=
=0,01*(-10)-10+1+20=
=-0,1-10+20=9,9
uff
chyba pani cie nie lubi

2010-02-24T20:17:16+01:00
A(2ab+b)-b(a-2ab+a²)=2a²b+b-ab+2ab²+a²=3a²+2b-ab+2ab²=3*0.1²+2*(-10)-0.1*(-10)+2*0.1*(-10)²=0.6+(-20)-0.1*(-10)+0.2*(-10)=-19.4-1+2=-18.4


Mam nadzieje że dobrze;)