Odpowiedzi

2010-02-24T19:50:49+01:00
Przyczyną zła w świecie jest przemoc i alkohol.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:53:06+01:00
Źródłem zła na świecie są przede wszystkim ludzie. Ludzie są źli, niektórzy pozbawieni skrupułów, nie liczą się z innymi, kradną, zabijają, gwałcą. Inną przyczyna jest internet. W internecie jest pełno filmów o charakterze przemocy, stron dla dorosłych itp.
Telewizja także się do tego przyczynia. Przemoc w rodzinie, alkohol, różne używki itp.
3 5 3
2010-02-24T20:13:08+01:00
Źródłem zła na świecie jest szatan, który potrafi skutecznie kusić. Dlatego też wydaje nam sie że ludzie tworzą zło że nieliczą sie z innymi, są samolubni, kradną itd.
1 5 1