Odpowiedzi

2010-02-24T19:52:54+01:00
OGŁOSZENIE
25.02.10r w naszej szkole odbędzie się bal przebierańców.Serdecznie zapraszamy.
W planie
-darmowe jedzienie
-tańce
-konkursy
-wybur królowej i króla strachów
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T19:53:33+01:00
Ogłoszenie!
Informujemy, że dn. 03.04.2010r. o godz. 17.00 w szkole odbędzie się bal przebierańców.
Zapraszamy!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:53:53+01:00
Ogłoszenie.!
Dnia 28 marca 2010 roku o godzinie 16;00, odbędzie się bal przebierańców ......(w tym wykropkowanym napisz np.szkołe i pomieszczenie).Oferowane będzie picie i smaczne przekąski.Na koniec balu odbędzie się wybór dwóch najładniejszych strojów.^Zapraszamy!
Samorząd szkolny
1 5 1