Odpowiedzi

2010-02-24T19:57:35+01:00
- Złapać się za nos lewą lub prawą ręką i kręcić w kółko ;)
- Chwycić dwoma rękami w siadzie za kolana i usiłować zrobić kolyske
- Skakanie na jednej nodze na zmiane
46 1 46
2010-02-24T19:58:10+01:00
- trzy przysiady z ziemniakiem w buzi .
- osiem brzuszków przed comedy central !
- cztery podskoki do sufitu . jak dotkniesz możesz sobie wziąść cukierka .
- obroty głową w lewo i prawo .
- spróbój językiem dotknąć tyłu głowy ( karku ) .
40 2 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:58:16+01:00
-biegi w miejscu skip B (sarenka) ;D
-pajacyki
-nożyce (na przemian nogi w powietrzu)
-raczki (chodzenie bokiem, tyłem przodem)
-kołysanka (zwijamy nogi rekami i kolyszemy sie na plecach)
1 5 1