Odpowiedzi

2010-02-24T19:59:08+01:00
Określ przyczynę występowania najwyższej temperatury na kontynencie azjatyckim.

Kontynent azjatycki jest największym z kontynentów, dlatego w środku Azji panuje klimat kontynentalny suchy, daleko jest do większych zbiorników wodnych, które złagodziłyby klimat. Te warunki sprawiają, że temperatura jest bardzo wysoka i jest mało opadów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:01:19+01:00
Występuje w strefie klimatów rónikowych wybitnie wilgotnych i dlatego jest tu taka temperatura
1 5 1