Odpowiedzi

2010-02-24T20:10:34+01:00
P= q*p*h
p= 1000kg/m2 * 10N/kg 8 11035m= 10000 * 11035N/m2= 110350000Pa= 110,35MPa




*= mnożenie
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:53:00+01:00
Miałam to na lekcji ;)**

Oblicz ciśnienie jakie panuje na dnie rowu Mariackiego , które wynosi 11035 m.

Rozwiązanie.:
D: Sz:
q=1000 kg/m³ P= ?
h=11035 m
g= 10 N/kg

p= q*g*h
p=1000kg/m³*10 N/kg = 11035 m = 10000*11035 = 110350000 Pa= 110,35 MPa

Odpowiedź : Wartość w przybliżeniu wynosi 110,35 MPa .


Myślę , że mogłam pomóc ;) ***
23 4 23