Uzupełnij schemat .

B I B L I A C H R Z E Ś C I J A Ń S K A
[] [] [] [] [] TESTAMENT
[] [] [] [] T E S T A M E N T ------> [] [] [] [] [] [] [] [] []
| \
| \
| [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
\/
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] Ś W . J A N A

2

Odpowiedzi

2010-02-24T20:06:30+01:00
B I B L I A C H R Z E Ś C I J A Ń S K A
STARY TESTAMENT
NOWY T E S T A M E N T ------> EWANGELIA
| \
| \
| [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
\/
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] Ś W . J A N A
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:06:37+01:00
1. Stary Testament
2. Nowy Testament
3. Ewangelia
ostatnie Apokalipsa Św. Jana
1 5 1