Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T18:08:55+02:00
1/1 ułamek niewłasciwy 1
1/3
1/5
1/6
3/1 ułamek niewłasciwy 3
3/3
3/5
3/6
5/1
5/3 ułamek niewłasciwy 1 i 2/5
5/5 ułamek niewłasciwy 1
5/6
6/1 ułamek niewłasciwy 6
6/3 ułamek niewłasciwy 2
6/5 ułamek niewłasciwy 1 i 1/5
6/6 ułamek niewłasciwy 1
2009-10-17T18:10:40+02:00
Ulamki niewalsciwe:
3/1,6/5,5/3,6/3,1/1,6/6,5/5,3/3
Ulamki:
1/3,3/5,5/6
Ulamki niewalsciwe zamnienione:
1i1/2=3/1
1i 4/5=6/5
1i2/3=5/3
3=6/3
1/1=1
3/3=1
5/5=1
6/6=1
ten znak "/" to kreska ulamkowa
Mam nadzieje ze pomoglem:)
2009-10-17T18:50:35+02:00
1/3; 1/5; 1/6
3/1= 3; 3/5; 3;6= 1/2
5/1=5; 5/3= 1 i 2/3; 5/6
6/1= 6; 6/3 = 2; 6/5= 1 i 1/5

Podkreśl ułamki : 3/1; 5/1; 5/3; 6/1; 6/3 i 6/5