Rozwiąż krzyżówkę.

1. ________________________
2.Maciejowice
3.__________________________
4.________________________
5.__________________________
6.Wilno
7.____________________________
8.Niewola
9._____________________________


1.Był ostatnim królem Rzeczpospolitej
2.
3.Miejsce bitwy, w której powstańcy pokonali oddziały rosyjskie.
4.Ma miejsce,kiedy ziemie danego kraju zostają podzielone między inne państwo.
5.Chłopi, którzy walczyli w powstaniu.
6.
7.Jest zbrojnym wystąpieniem przeciwko najeżdżcy.
8.
9.Tadeusz - dowodził powstaniem.


1 i 9, akurat wiem, podajcie resztę, proszę! :)

2

Odpowiedzi

2010-02-24T20:08:55+01:00
1.Stanisław August Poniatowski
3.Nie wiem
4.Rozbiór
5.Kosynierzy
7Powstanie
9.Kościuszko
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:09:33+01:00
1.Stanisław August Poniatowski
2.Maciejowce
3.Racławice
4.Rozbiór
5.Kosynierzy
6.Wilno
7.Powstanie
8.Niewola
9.Kościuszko
3 5 3