Odpowiedzi

2010-02-24T20:08:57+01:00
1. duzo uczy
2.rozwija myslenie kreatywne
3.zajmuje czas zamiast tracic go na glupoty ;p
4.Moze byc kara ;]
5.Jest fajna ;)
2010-02-24T20:09:18+01:00
Argumenty:
- dzięki książką rozwijamy się
- wzbogacają naszą wypbraźnię
-wzbogacają nasze słownictwo
-pomagają w życiu
-uczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:10:20+01:00
-książki są bardzo ciekawe i interesujące
-rozwijają wyobraźnię
-kształtują człowieka
-zawierają morały
-wciagają w wir przygód
-są świetnym rozwiązaniem na nudę
-

pozdrawiam
mam nadzieję że ci pomogłam ;**
1 5 1