Mam kartkówkę i chce dobrze i poprawnie na nie odpowiedzieć.Dlatego proszę zebyście mi na kilka z nich odpowiedzieli.;ddCHODZĘ DO KLASY VI
1.Kto to jest Pan Jezus?
2.Kto to jest Jezus Chrystus
3.Wymień przyjęte sakramenty święte
4.Podaj jedną prawdę wiary.
5.Wymień częsci różańca świętego.
6.Co to jest sumienie.?
7.Co to jest grzech.?
8.JAkie wyróżniamy grzechy.?
9.Wymień warunki dobrej spowiedzi.
10.Który warunek dobrej spowiedzi jest najważniejszy.??

Z góry thx.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:18:31+01:00
1. Pan Jezus jest założycielem kościoła apostolskiego.
2, Jezus Chrystus jest Synem Boży,który stał się czlowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbawienia. który prowadzi do Ojca. Zbawia nas. Jest wśród nas w kościele. Umacnia naszą miłość w czasie każdej Mszy Św.Jest głową kościoła.
5.
Część I Radosna
Część II Bolesna
Część III Chwalebna
6. Sumienie jest to zdolność która pozwala nam odróżnić dobre czyny od złych, pobudza nas do pełnienia dobra, a powstrzymuje od czynienia zła i jest naszym sędzią.
7.Grzech- świadome i dobrowolne przekroczenie przykazań Bożych lub Kościelnych.
3. Chrzest, Komunia Święta, Bierzmowanie
4. Jest jeden Bóg
8, grzechy dzielimy na powszednie i smiertelne.
a także na grzechy głowne, cudze, przeciw Duchowi Św i grzechy wołające o pomstwę do nieba.
9.
1. Rachunek Sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Spowiedź szczera
5. Mocne postanowienie poprawy

10.Spowiedź szczera- bo jeśli nie wyznamy jakiegoś grzechu to ta spowiedź będzie nie ważna i nazwana spowiedzią świętokradzką.
1 5 1
2010-02-24T20:27:28+01:00
1.Syn Stwórcy świata,
3.Chrzest ,Komunia Św,Bierzmowanie
9.rachunek sumienia,żal za grzechy,mocne postanowienie poprawy,szczera spowiedż,zadośćuczynienie
1 1 1