Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:13:17+01:00
Na przykład taka tabelka jest na stronie www.katalog-samochodow.pl wybierasz modele tych aut i patzrysz na info o nich
1 5 1
2010-02-24T20:15:22+01:00
Znalazłam linki ktore mam nadzieje pomogą :

http://moto.wp.pl/gid,11271392,title,Audi-Q5-kontra-BMW-X3,galeriazdjecie.html

BMW X3
http://www.autocentrum.pl/bmw/x3/

vs.

Audi Q5
http://www.samochody.mojeauto.pl/audi/audi_q5.html

Pozdrawiam :))
1 5 1