Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:18:53+01:00
Więc Sienkiewicz złożył Mickiewiczowi hołd wtedy,gdy Latarnik dostał paczkę... w tej paczce byly książki.. a m.i był to Pan Tadeusz Mickiewicza. Latarnik zaczął ją czytać i płakać, tęskniąc za ojczyzną...
to raczej nie chodzi o to kiedy lecz w jaki sposób
2010-02-24T20:20:50+01:00
H. Sienkiewicz złożył hołd wielkiemu polskiemu poecie A. Mickiewiczowi, wtedy kiedy główny bohater czytał na latarni jego książkę pt. "Pan Tadeusz".
30 3 30