Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:16:09+01:00
Gruby - grubasek, grubas
but - bucik, bucior
pies - piesek, psisko
nos - nosek, nochal
palec - paluszek, paluch
miska - miseczka, micha

zdrobnienia i zgrubienia ;)
1 5 1
2010-02-24T20:16:35+01:00
Grubas,chudy
bucik ,bucior
piesek,kundel
nosek,nochal
paluszek,paluch
miseczka,micha
licze na naj.;D
2010-02-24T20:18:06+01:00
Gruby - grubiutki :D - grubas
but - buciki - buciory
pies - piesek - psiarz
nos - nosek - nochal
palec - paluszek - paluch
miska - miseczka - micha