Big
strong
small
fot
thin
cold
tall
cheap
expensiwe
wid
interesing
borge
tight
baggy
dangeraus
hot
warm
beautiful
pretty
light
pdite
easy
loud
funny
orginal
scary
dosh
narrow
old
young
long
modern

Przetumacz na angielski a z boku na polski

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:25:27+01:00
Big - duży
strong - silny
small - mały
fot - nie ma takiego słowa ;/// .
thin - szczupła
cold - zimno
tall - wysoki
cheap - tanio
expensiwe - drogo
wid - nie ma takiego słowa ;/// .
interesing - interesujący
borge - nie ma takiego słowa ;/// .
tight - skąpy
baggy - szerokie
dangeraus - niebezpieczny
hot - gorąco
warm - cieply
beautiful - piękne
pretty - ładny
light - lekki
pdite - nie ma takiego słowa ;/// .
easy - łatwe
loud - głośno
funny - zabawne
orginal - orginalny
scary - straszne
dosh - brudne
narrow - wąski
old - stary
young - młody
long - długi
modern - nowoczesny
2010-02-24T20:39:35+01:00
Big-duży
strong-silny
small-mały
fot-<chyba>fotogeniczny
thin-cienki
cold-zimny
tall-wysoki
cheap-tani
expensiwe-drogi
wid-.....
interesing-......
borge
tight-zawarty
baggy-
dangeraus-niebezpieczny