Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:21:41+01:00
1praca na wsi
2naśmiewanie sie z profesora
3nauka u profesora
4nauka w Pyrzogłowach
5śmierć profesora
6wędrówka do Klerykowa
7spotkanie z Płoniewiczem
8udzielanie korepetycji dzieciom Płoniewicz
9przedrzeźnianie Radka stojącego przy tablicy
10bójka z Tymkiewiczem
11wyrzucenie Radka ze szkoły
11pomoc Marcina w przyjęciu go z powrotem do szkoły
2 3 2
2010-02-24T20:21:56+01:00
1. Pasienie świń przez Andrzeja w rodzinnym domu w Pajączynie
2. Nauka Andrzeja u prof. Paluszkiewicza
3. Chęć nauki j. rosyjskiego
4. Kawka opłaca Radkowi szkołe w Pyrzogłowach
5.Śmierć Antoniego Paluszkiewicza.
6.Wędrówka Andrzeja w upalne lato do szkoły- Gimnazjum w Klerykowie
7.Szlachetna pomoc ze strony Płoniewicza, który pokierował Andrzeja do celu
8.Andrzej udziela korepytycji młodszym kolegom i tak zarabia na życie
9.Wyśmiewanie się kolegów z mowy- akcentu Andrzeja na lekcji matematyki.
10Wdanie się w bójkę z Tymkiewiczem na oczach Nogackiego
11.Wydalenie ze szkoły Andrzeja, za bójkę
12.Ponowne przyjęcie do szkoły. Marcin stawia się u insp. Zabielskiego. Wyciągniecie pomocnej dłoni do Radka.
4 4 4