Odpowiedzi

2010-02-24T20:18:26+01:00
Odtwarzacz mp3 kosztuje 220zł , ale Marysia kupiła go za 187zł. Ile procent rabatu otrzymała ?

220zł----100%
33zł---x

x=(100 * 33)/220
x=15%

odp. otrzymała 15% rabatu :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:19:42+01:00
187/220*100%=18700/220%=85%
100%-85%=15%
Odp:Marysia otrzymała 15% rabatu.
2010-02-24T20:24:01+01:00
220zł - 187 zł = 33 zł

220 zł - 100 %
33 zł - x %

220x=33*100
220x=3300 /÷220
x= 15%

Odp.: Marysia otrzymała 15% rabatu.