Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:24:13+01:00
Wydma - Piaszczyste wzniesienie o różnym kształcie, usypane przez wiatr?
Sopot - Jedno miasto z trójmiasta, gdzie znajduje się najdłuższe molo w Polsce?
Hel - Pierwiastek, który z łącińskiego nazywa się "helium"?
Nizina - Wielka forma ukształtowania terenu, obszar leżący na wysokości od 0 do 300 m n.p.m. ?
Gardno - Jezioro przybrzeżne na Wybrzeżu Słowińskim w województwie pomorskim?

Wolin - wyspa należąca do Polski (powiat kamieński oraz powiat grodzki Świnoujście)

Jeśli pomogłem, to sie ciesze! ;)
237 4 237
2010-02-24T20:26:02+01:00
1.jak nazywa się góra usypana z piasku ?
2.jedno miasto z trójmiasta
3.półwysep usypany z piasku
4.obszar od 0 m.n.p.m do 300 m.mn.p.m
5.jezioro przybrzeżne na Wybrzeżu Słowińskim

wolin wyspa na morzu bałtyckim . znajduje sie tam woliński park narodowy .
98 3 98