Odpowiedzi

  • Emmi
  • Rozwiązujący
2010-02-24T20:39:11+01:00
A)-1
b)-4
c)pierwiastek drugiego stopnia z -8
d) 0=-1
e)0
f) -5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:41:57+01:00
1 x²+1=0 sprzeczne,brak rozwiazan,dla zadnego x rownanie nie bedzi espelnione
2 x²=-16 brak rozwiazan,kazda liczba podniesiona do kwadratu jest wieksza lub rown azeru
3 y³=-8
y=-2
4 u=u-1
u-u=-1
0u=-1 brak rozwiazan dla kazdego u wartosc wyrazenia nie jest rowna-1
5 x³=0
x=0 0 jest potrojnym pierwiastkiem rownania

(-x)²=(-5)²

skoro potegi sa takie same,wiec zeby lewa strona rownania byla rowna prawej -podstawy rowniez musza byc rowne sobie ,wiec x=5
2010-02-24T20:43:09+01:00
1. nie można rozwiązać dla tego, że potęga 2 jest liczbą zawsze dodatnią i gdy dodasz 1 będzie ponad 0
2. nie można rozwiązać dla tego, że potęga 2 jest liczbą zawsze dodatnią
3. -2 ( bo -2 razy -2 razy -2 = -8)
4. także fałsz
5. 0
6. -5

bardzo proste ;)