Odpowiedzi

2010-02-24T20:21:12+01:00
Dla najlepszego, najbardziej wiernego i najzabawniejszego przyjaciela Maćka (imię może byc inne) od Ani (imioe można zmienić).
"...Bo ty liczysz się najbardziej..."
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:22:56+01:00
Dla mojego najlepszego kolegi, za te wszystkie lata które przeżyliśmy razem w tej szkole. Niestety teraz nasze drogi się rozejdą, ale mam nadzieje gdy spojrzysz na tę książkę przypomnisz sobie wszyskie mile spędzone chwile.

Jan Kowalski

Warszawa, dna 24.02.2010r.