Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T20:23:59+01:00
1. Przybycie Henga i Gredy do zagrody wisza.
2. Wyprawa do Grodu Popiela
3. Uczta i otrucie gosci
4. Opowiesc Gredy o wydarzeniach w grodzie- rozmowa z Dziwa
5.Decyzja o zwołaniu Wiecu.
6. napasc na zagrode wisza i smierc knecia
7. Bezowocny Wiec
8. ostrzezenie dziwy przez Jariwa
9. porwanie dziewczyny przez domana
10. schronienie sie dziwy w hromie na Lednicy
11. wrozba dla popiela
12. konflikt Popiela z Myszkami
13. Zwołanie Krewnych na uczte do grodu i otrucie ich 1
14. Popiel na polowaniu
15. Schronienie z domu piasta
16. postrzyżyny
17. decyzja domana o poslubieniu Mili
18. Oblęzenie grodu - smiers popiela
19. Wybor Piasta na nowego knezia
20. Napad poorcow i synow na Popiela na ziemie polan
21. Bitwa i zwycięztwo słowian
22. Ślub Dziwy i Domana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:25:16+01:00
1. Przybycie Henga i Gredy do zagrody wisza. 2. Wyprawa do Grodu Popiela 3. Uczta i otrucie gosci 4. Opowiesc Gredy o wydarzeniach w grodzie- rozmowa z Dziwa 5.Decyzja o zwołaniu Wiecu. 6. napasc na zagrode wisza i smierc knecia 7. Bezowocny Wiec 8. ostrzezenie dziwy przez Jariwa 9. porwanie dziewczyny przez domana 10. schronienie sie dziwy w hromie na Lednicy 11. wrozba dla popiela 12. konflikt Popiela z Myszkami 13. Zwołanie Krewnych na uczte do grodu i otrucie ich 114. Popiel na polowaniu 15. Schronienie z domu piasta 16. postrzyzyny 17. decyzja domana o poslubieniu Mili 18. Oblęzenie grodu - smiers popiela 19. Wybor Piasta na nowego knezia 20. Napad poorcow i synow na Popiela na ziemie polan 21. Bitwa i zwycięztwo słowian 22. Ślub Dziwy i Domana


lub :

1.Atak na Henga i Gerdę. 2.Przybycie do grodu Wisza. 3.Przybycie Smerdy do jednego człowieka Wisza. 4.Przybycie na dwór Chwostka. 5.Rozmowa Henga Brunhildą. 6.Skłócenie kmieci przez Chwostka przeciw sobie. 7.Mordowanie się kmieci. 8.Przybycie zrozpaczonych rodzin kmieci. 9.Rozmowa Henga z Samborem. 10.Wyjazd Henga do Wisza. 11.Przypadkowe wyznanie Dziewie przez Gerdę co się stało na dworze Chwostka. 12.Postanowienie zwołanie wiecu. 13.Przyjazd do Domana i przekazanie mu informacji. 14.Wspólna wędrówka Wisza i Domana do dworu piasta,który stracił synów. 15.Natarcie chwostkowych ludzi na gród Wisza. 16.Śmierć i pogrzeb Wisza. 17Odbycie się wiecu i nie godziwość Znoska. 18.Wróżenie Dziwie przez Jaruchę.
1 5 1