Odpowiedzi

2010-02-24T20:23:44+01:00
Poprostu swiat przedstawiony w Romeo i Juli czyli czas miejsce bohaterowie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:32:59+01:00
Moim zdaniem na początek krótko opowiedz o: tym dramacie , kiedy powstał, na temat autora , jaki nastrój tam panuje, co się ogólnie w dramacie dzieje. Warto też wspomnieć o wielkiej miłości Romea i Juli. Możesz też powiedzieć o innych dziełach Szekspira. A temat może brzmieć: Miłość uskrzydla ale może i ranić- na podstawie dramatu Szekspira pt ''Romeo i Julia ''