Odpowiedzi

2010-02-24T20:25:58+01:00
Kaczmarski- mury
happy sad
Najlepsza Odpowiedź!
  • 1029
  • Początkujący
2010-02-24T21:16:25+01:00
Stan Borys- Jaskółka Uwięziona
Jacek Kaczmarski- Mury
A.M.J- Ale Jestem
Czesław Niemen- Wspomnienie
Czesław Niemen- Sen O Warszawie
Czesław Niemen- Dziwny Ten Świat
To się zdarza raz- Irena Jarocka
Marek Grechuta - Ocalić Od Zapomnienia
edyta geppert- kocham Cię Życie

:)
Powodzenia :) :*
1 5 1