Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:47:52+01:00
Według mnie w 2100 roku będzie zupełnie innaczej.W szkole będą zajęcia tylko jedzenie hamburgerów,hod dogów,frytek i pizzy.Może będą też lekcje pływania w lemoniadzie.Na ulicach miasta będą pojazdy latające nie potrzebne będzie paliwo.Wszystko w sklepach będzie za darmo będzie można jeść słodyczy tyle ile się zechce.Komputery będą przenośne będzie je można wszędzie ze sobą zabierać.Domy będą wielkie jak Bank.A w środku wszystko będzie nowoczesne ,jakuzzy będzie zamiast wanny,zamiast szczoteczki do zębów będzie maszyna która za m,nie będzie myła zęby,sznurowała mi buty sprzątała mi w pokoju.Na podwórku będą wielkie boiska do gry w siatkówkę.Nie będzie niczego takiego jak encyklopedia,słowniki czy książki.Będzie dużo salonów fryzjerskich i salonów kosmetycznych.Każdy będzie miał swój samochód (nawet dzieci).Cały czas będziemy pili colę.Nie będzie w ogóle kościołów tylko kluby.Nie będzie bibliotek tylko kina i sklepy z ciuchami.Ludzie wymyślą eliksir przeciw starzeniu się i wszyscy będą wiecznie młodzi i silni.Ni będziemy nosić mundurków(chyba że jakieś wyczesane).Będziemy chozić ubrani jak nam się podoba. xdd. (; proszę;)
2 3 2
2010-02-24T21:11:06+01:00
W 2100 roku będzie inaczej niz dotychczas.W szkole lekcje beda po pol godziny.Kazdy bedzie miec elektroniczne lekkie ksiazki ktore bedzie mozna zostawiac w szkole w specjalnych szafkach, a gdy bedzie zadanie domowe to w domu przez internet bedzie mozne otworzyc taka ksiazke i zrobic zadania.W stolowkach beda podawane hamburgery,zapiekanki,frytki ktore teraz sa niezdrowe ale w 2100 roku spoleczenstwo wynajdzie jak zrobic by nie byly nie zdrowe.Cola tez bedzie zdrowa.Do szkoly i ze szkoly bedziiemy jezdzic latajacymi w powietrzu malymi samochodami dla mlodziezy, dla doroslych tez beda powietrzne trasy ale wyzej.Paliwo bedzie zdrowe dla srodowiska.Ale tylko najbogatsi beda korzystac -zeby sie przenosic z miejsca na miejsce-z teleporterow.Samochody na wirzchu beda wygladaly na male a w srodku beda wygladaly jak male mieszkanko z 4 pokojami.
Wszystko bedzie w 2100 roku bardziej ulepszone i zdrowsze dla srodowiska.


pozdrawiam ;))