Odpowiedzi

  • s0ku
  • Rozwiązujący
2010-02-24T20:36:01+01:00
(np.1/4 to jedna czwarta jak by co)
x/1,5 = 320
x/1,2 = ?

To liczymy za pomocą proporcji.
320x/1,2 : x/1,5 = 320x/1,2 * 1,5/x = 480/1,2 = 400
400 - 320 = 80

Odp: Koło o obwodzie 1,,2 wykonało o 80 obrotow wiecej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:39:53+01:00
1,5m*320=480m(to jest długość drogi)
480m/1,2m=400(to jest ilość obrotów wykonanych przez przednie koło)
400-320=80
Odp:Przednio koło pojazdu wykonało o 80 obrotów więcej niż tylne.