Odpowiedzi

2010-02-24T20:37:19+01:00
Chłopiec - jaki?-piękny i młody,woda-jaka?-sina,Młody jest?- strzelcem ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:41:33+01:00
"chłopiec piękny" "mokry jaskier" "ognik nocny" "piękna, luba dziewczyno" "dżdżysta pora" "sarna płocha" "noc ciemną" "gęstej leszczyny" "hardy młokosie" "słowicze wdzięki" "lisie zamiary" "piekielne potęgi" "świętym blasku" "lekki powiew" "dziką drogą" "ziemia grząska" "zwiędła gałązka" "gęstym lesie" "srebrzyste błonie" "dziewicza piękność" "róży bladej" "jutrzenki łezka" "mgła lekka" "lekkie stroje" "postać niebieską" "chłopcze piękny" "chłopcze młody" "dzikiej wietrznicy" "czułym wyrazem"
2010-02-24T20:53:48+01:00
Chłopiec piękny, chłopiec młody, świetle księzyca, mokry jaskier, ognik nocny, luba dziewczyno, dżdżysta pora,brzegi jeziora, dzikie brzegi, sarna płocha, noc ciemna, gęsta leszczyna, słowicze wdzięki, lisie zamiary,