Odpowiedzi

2010-02-24T20:39:06+01:00
Y=X^2 -2
a wykres zrób na podstawie tabelki za x przyjmuj ( -2, -1, 0 ,1 ,2, 3, 4, 5)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:45:35+01:00
A = < -2; 5>
f : A∋ x I--> y = x² - 4 x
x = -2
f(-2) = (-2)² -4(-2) = 4 + 8 = 12
x = -1
f(-1) = (-1)² -4*(-1) = 1 + 4 = 5
x = 0
f(0) = 0² - 4*0 = 0
x = 1
f(1) = 1² - 4*1 = 1 - 4 = -3
x =2
f(2) = 2² - 4*2 = 4 - 8 = -4
x = 3
f(3) = 3² - 4*3 = 9 - 12 = - 3
x = 4
f(4) = 4² - 4*4 = 16 - 16 = 0
x = 5
f(5) = 5² -4*5 = 25 - 20 = 5
Mamy punkty:
(-2;12),(-1;5),(0;0),(1;-3),(2;-4),(3; -3),(4;0),(5;5)
Punkty o podanych wyżej współrzędnych to wykres tej funkcji.
1 5 1
2010-02-24T20:47:03+01:00
F(x)=x²-4x dla x∈C i x∈<-2;5>
wykres masz w załączniku. Kropki nie są połączone ponieważ x są liczbami całkowitymi
1 5 1