Odpowiedzi

2010-02-24T20:40:42+01:00
Te cyfry mówią o tym ile atomów danego pierwiastka znajduje się w tym równaniu np.H2SO4
2 atomy wodoru
1 siarki
4 tlenu

H2-2 atomy wodoru
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:41:57+01:00
O tych"małych" cyfrach decyduje przede wszystkim wartościowość, np. jeśli tlen jest 2-wartościowy, a wodór 1-wartościowy, to wtedy związek chemiczny tych 2 pierwiastków ma wzór H2O. Występuje tu metoda krzyżowa.