Odpowiedzi

2010-02-24T20:41:17+01:00
Dwa drzewa oddalone są od siebie na planie wykonanym w skali 1:50 o 8 cm oblicz jaka jest rzeczywista odległość miedzy tymi drzewami zapisz obliczenia wynik podaj w metrach

1cm na mapie to 0.5m w rzeczywistości
8 * 0.5=4m

rzeczywista odległość to 4 m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:41:44+01:00
1cm-50 cm
8cm razy 50 cm =400cm=4m
Odp. Drzewa są oddalone od sb o 4m
1 5 1