Odpowiedzi

2010-02-24T20:44:44+01:00
Pszenica- chleb , bułki, pieczywo
słonecznik- olej, dodaje sie do chleba
jęczmień- chleb
rzepak- olej
jabłko- dzem, powidło, burak cukrowy- cukier
ogórek-przetwory
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:00:55+01:00
Pszenica: makaron - rurki, spaghetti; kasza manna, chleb, kus kus, mąka
pomidor- soki pomidorowe, przeciery, koncentraty, sosy
słonecznik- chałwa , olej
jęczmień - słód jęczmienny, kasza
len: olej, pokost
kukurydza: płatki kukurydziane, popcorn, mrożonki, konserwy
ziemniak: frytki, chipsy, kopytka, uzywa sie do produkcji spirytusu, mączki ziemniaczanej
rzepak - olej
owies
burak cukrowy: cukier
kapusta: mrożonki
4 4 4