POMOCY !!!

Proszę niech ktoś mi to przetłumaczy:

It's not far. First turn left at Long Street. Go along this street to the traffic lights. And turn left after traffic lights. It is the second turning on the left side. The Netto market is at the end of this street. You can't miss it!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:48:55+01:00
To nie jest daleko. Pierwsze skręcić w lewo przy ulicy Długiej. Idź wzdłuż tej ulicy do świateł tfaffic. I skręć w lewo po światłach. Jest drugą ulicę po lewej stronie. (<-- tu chyba jest źle xd ) Rynek Netto jest na końcu tej ulicy.Nie możesz tego pominąć

2010-02-24T21:00:57+01:00
To nie jest daleko. Pierwszy zakręt w lewo przy Long Street ( długiej ulicy). Idź wzdłuż tej ulicy na światłach. I skręć w lewo po światłach. Jest drugą ulicą po lewej stronie.Rynek Netto znajduje się na końcu tej ulicy,. Nie możesz jej przegapić!