Odpowiedzi

2010-02-24T20:45:42+01:00
Kulturyzujemy się
rozwijamy wyobraźnie
można przeżyć przygodę (zwłaszcza w wersji 3D)
rozwijamy kulturę
dajemy przykład innym
zabijamy wolny czas
spędzamy fajne czas
nie nudzimy się
można zabrać koleżakę lub chłopaka ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:47:37+01:00
1. do kina można zaprosić kogoś kto nam sie podoba, (bo do domu to zbyt śmiała propozycja)
2. tam zawsze mozna zjeść popcorn ( w jak sie jest w domu to nie zawsze ma sie czas i ochote kupic paczke popcornu)
3. kiedy nudza cie niedzielne popoludnia tam mozesz sie fajnie rozerwac, zabawic na np. komedii
4. ogladajac film nawielkim ekarnie jest lepszy efekt, czasem nawte taki 3D
5. w kinie jest inny, lepszy klimat, lepsza tmosfera niz ogladanie filmu na dvd
6. tam leca nowsze filmy ^^
2010-02-24T20:48:30+01:00
Tak, ponieważ:
-jest to forma relaksu
-"dobre filmy" pomagają rozwijać twoją wiedzę na różne tematy
- niektóre uczą wrażliwości
-ogladając filmy obcojęzyczne (w języku którego się uczymy) z napisami szkolimy swój język
-skłaniają nas do przemyśleń