Odpowiedzi

2010-02-24T21:13:31+01:00
1 W oda
2 i gły
3 e wa
4 l ekarstwo
5 k urs
w i sła 6
7 P odkowa
8 o ku
9 s er
t ata 10




Pytania
1Pijemy ją codziennie
2 Mają je wszystkie drzewa iglaste
3Jmię kobiety z raju
4 gdy jesteśmy chorzy pijemy l.......
5......... pierwszej pomocy
6 Reka przepływająca przez Kraków
7 Ma ją każdy koń
8 Widzimy dzięki ...
9 Z dziurami albo bez
10 .... inaczej ojciec
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • arew
  • Początkujący
2010-02-24T21:17:20+01:00
1.Otarła twarz Jezusowi ....wERONIKA
2.Skazał Jezusa na śmierc...PiŁAT
3.ustanowienie eUCHARYSTI
5.....słowa lITURGIA
6.Przemiana w kANIE GALILEJSKIEJ
7....żale w niedziele GORZKiE




8przygotowywana z twarogu lub z mleka, śmietany, masła pASCHA
9.krzyżowa wędrówka... DRoGA
10sa nimi malżeństwo ,kapłaństwo sAKRAMENTY
11....Paschalne ... tRIDUUM



Weronika
pIłat
Eucharysti
Liturgia
Kanie
gorzkIe

Pascha
drOga
Sakramenty
Triduum



LICZE NA NAJ:)
9 4 9
2010-02-24T21:19:55+01:00
Wiara
bIblia
nadziEja
katoLizcyzm
K rzyż
kośc I oł
Piotr
nOego
poSt
sakramenTalia

1. ... w Chrystusa .
2. .. np. dla Dzieci
3. Uczucie.
4. Grupa wyznan chrzescijanskich
5. Pan został na nim ukrzyzowany , lub jak wolisz Pan niosł go na plecach.
6. Chodzimy sie tam modlic lub Swiete miejsce
7. św ... ?
8. Barka .. ?
9. Aktualnie trwa
1o. Znaki świete na podobienstwo sakramentow.
5 3 5