Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:49:22+01:00
Kto się uczy, ten zda egzamin.
Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada.
Kto nie pracuje, ten nie je.
Wydaje mi się, że oglądałem ten film.
Niech się stanie, co ma się stać.
2010-02-24T20:52:38+01:00
Chyba złożonych podrzędnie podmiotowych:)
Kto się nie boi ciemności, ten nie będzie miał problemów z przejściem przez jaskinię.
Co się odwlecze, to nie uciecze.
Szczęśliwy jest ten, kto znalazł cel w swoim życiu.
Która się do mnie zgłosi, otrzyma odpowiedź.
Nie dozna kary ten, kto postępuje sprawiedliwie.