Odpowiedzi

2010-02-24T20:51:52+01:00
Tym że w mitologii istniało wielu Bogów = Boszków a w Biblii świat stworzył Bóg. Posłał Jezusa aby zbawił świat. W mitologii greckiej ludzie wierzyli że cały świat powstał przez najważniejszych Boszków.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:54:30+01:00
Biblia:
-jeden Bóg
-stwarzał świat przez 6 dni
Mitologia:
-skomplikowane narodziny bogów na górze olimp
-zrzucanie do tartaru
-parę bogów na zmianę "współrzyjąc" ze sobą stwarzali świat