Odpowiedzi

2010-02-24T20:53:13+01:00
57= x+x+1+x+2
54=3x
x=18
te liczby to 18,19 i 20
prosze;]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T20:53:58+01:00
X=1 liczba
x+1=druga liczba
x+2=trzecia liczba


x+x+1+x+2=57
3x=57-1-2
3x=54
x=18

te liczby to :18
18+1=19
18+2=20

18,19,20

spr. 18+19+20=57
4 5 4
2010-02-24T20:54:32+01:00
X- pierwsza liczba 18
x+1- druga liczba 18+1=19
x+2- trzecia liczba 18+2=20
3x+3=57
3x=57-3
3x=54
x=18
2 5 2