Odpowiedzi

2010-02-24T21:10:02+01:00
A - zdarzenia, że przy rzucie dwiema kostkami szesciennymi do gry iloczyn oczej mniejszy od 11

Moc Omega = 36
Moc A = 17
P (A) = 17/36

odp. 17/36 raczej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:15:52+01:00
X- wszystkie rzuty
y- iloczyn oczek mniejszy od 11

x={11, 12, 13, 14, 15, 16,
21, 22, 23, 24, 25, 26,
31, 32, 33, 34, 35, 36,
41, 42, 43, 44, 45, 46,
51, 52, 53, 54, 55, 56,
61, 62, 63, 64, 65, 66}

y= {11,12,13,14,15,16,21,22,23,24,25,31,32,33,41,42,51,52,61}

prawdopodobienstwo y = 19:36