Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:06:41+01:00
A) Zmień na hektary.
3 km ² = 3*100 = 300 ha , bo 1km² = 100 ha
0,02 km ² = 0,02*100 = 2 ha
620m² = 620 : 10.000 = 0,062 ha , bo 10.000 m² = 1 ha
135a = = 135 : 100 = 0,135 ha , bo 100 a = 1ha

b) Zmień na ary
30 km²= 30 *10.000 = 300.000 a , bo 1 km² = 10.000 a
0,5 km² =0,5*10.000 = 5.000 a
1,2 ha = 1,2*100 = 120a , bo 1 ha = 100 a
470 m² = 470 : 100 = 4,7 a , bo 100 m² = 1a
1 5 1
2010-02-24T21:08:29+01:00
3 km ² = 300ha
0,02 km ² = 2ha
620m² = 0,062 ha
135a = 0,135 ha

30 km² = 300000a
0,5 km² = 5000a
1,2 ha = 120a
470 m² = 4,7a

;-))
1 5 1
2010-02-24T21:09:39+01:00
3 km ² =300Ha
0,02 km ² =2Ha
620m² =0,062 Ha
135a =0,135Ha
b) Zmień na ary
30 km²=300 000a
0,5 km² =5 000a
1,2 ha =120a
470 m² = 4,7a
1 2 1