Odpowiedzi

2010-02-24T21:06:36+01:00
A-v/t
a=m/s kwadrat
v=m/s
t=s
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:12:02+01:00
A- symbol przyspieszenia
g- symbol przyspieszenia ziemskiego
jednostki przyspieszenia: m/s²( w układzie SI); cm/s²; mm/s²;m/min²; cm/min²; mm/min²; km/s²; km/min²;
położenie- prędkość
jednostki:m/s ( w układzie SI); km/s; cm/s; mm/s; dm/s;km/min;
1 5 1
2010-02-24T21:12:57+01:00
Przyspieszenie a= v/t [m/s²]
s=v*t droga [m]

mam nadzieje, ze o to chodzi;*
1 5 1