Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T19:16:43+02:00
Czynnikami decydującymi o efekcie pracy człowieka są:
-cisza
-skupienia
-dobre miejsce pracy

Cisza- ponieważ bez niej nie ma skupienia, oraz dobrych(oczekiwanych) efektów pracy.
Dobre miejsce pracy- w którym czujemy się swobodnie i
możemy w spokoju zebrać myśli.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T20:02:38+02:00
Dlamnie najwazniejszymi czynnikami to
-kultura osobista-bo od niej zaleza nawazniesze wartosci człowieka
-praca-ktora ma wpływ na zycie
nauka-bo od niej zalezy poziom wiedzy i zrodłem informacji
-wiara-ktora umacnia czlowieka w przekonaniach