Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:13:23+01:00
Najpopularniejszy wąż europejski: Zaskroniec (Natrix Natrix)


Najpospolitszy gad europejski: Jaszczurka zwinka (Lacerta agilis)


Najpospolitszy europejski żółw lądowy: Żółw grecki (Testudo hermanni)


Największa jaszczurka: Waran z Komodo (Varanus komodoensis)

Największy żółw: Żółw skórzasty (Dermochelys coriacea)

boa, będąc w stresie może zwymiotować połkniętą zdobycz

5 3 5
2010-02-24T21:14:54+01:00
-Python reticulatus potrafi nawet połknąć człowieka w całości tak samo anakonda
-wąż nabiera powietrza i nigdy się nie udławi nawet wielką ofiarką
-Każdy wąż potrafi połknąć ofiare 4x większą niz średnica jego głowy
5 2 5