Odpowiedzi

2010-02-24T21:15:09+01:00
Język internetu bardzo wpływa na język, którym się posługujemy.
Jest tam inne słownictwo, którym posługuję się w dzisiejszych czasach przeważnie młodzież.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:21:32+01:00
Jezyk internetu w duzej mierze wplywa na nasz jezyk ktorym porozumiewamy sie z inna osoba.
Czytajac rozne artykuly zamieszczone przez rozne osoby, nie zawsze inteligentne i madre, "wpajamy" sobie zdania, czy wyrazy ktore nie zawsze dobrze na nas wplywaja. Po codziennym czytaniu takich "bzdur" zaczynamy poslugiwac sie tym slangiem uzywanym w Internecie.
Z drugiej strony, w sieci sa umieszczane rowniez teksty naukowe, z ktorych wiele mozemy sie nauczyc. Zamieszczone sa tam wyrazy, zwroty, ktore wzbogacaja nasz zasob slownictwa.
Z internetu mozemy bardzo duzo sie nauczyc jezeli tylko chcemy i madrze wybierzemy strony internetowe przeznaczone dla nauki i wychowania mlodych ludzi.
1 5 1