Przetłumacz zdania na niemiecki
Na wakacjach byłam w Maroku.
Wyjechałam w lipcu w środe.
Do Maroka poleciałam z rodzicami i siostrą.
tylko błagam żeby było dobrze, wiecie z tymi (gefahren,gewesen) i te sprawy ^^
z góry dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:16:56+01:00
Ich war im Urlaub in Marokko.
Ich ging im Juli, am Mittwoch.
Ich flog nach Marokko mit ihren Eltern und ihrer Schwester.


pozdro:)
2010-02-24T21:18:05+01:00
Ich war im Urlaub in Marokko.
Ich ging im Juli am Mittwoch.
Ich flog nach Marokko mit ihren Eltern und ihrer Schwester.

Nie jestem na 100% pewna czy to jest dobrze ...ale mam nadzieje że jest xd ^^
2010-02-24T21:32:14+01:00
Ich war im Urlaub in Marokko.
Ich ging im Juli am Mittwoch.
Ich flog nach Marokko mit ihren Eltern und ihrer Schwester.

myślę że pomogłam:)
pozdrawiam:)