Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:17:01+01:00
A ) 16 a = √16 a= 4 a
b) 0,64 ha = √0,64 ha = 0,8 ha
c) 1,21 a = √1,21 = 1,1 a
d) 0,49 ha = √0,49 ha = 0,7 ha
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T21:17:23+01:00
A)40m
b)80m
c)11m
d)70m
2 4 2
2010-02-24T21:24:12+01:00
A)1a=100m²=10m*10m
16a=1600m²-pole
jeśli jest to kwadrat to zawsze będzie to pierwiastek z otrzymanego pola, więc:
√1600m²=40m
Odp: Działka ma wymiary 40m na 40m


b)1h=10000m²=100m*100m, czyli 1h=100a
0,64ha=64a=6400m²
√6400m²=80m
Odp:Działka ma wymiary 80m na 80m


c)1,21a=121m²
√121m²=11m
Odp:Działka ma wymiary 11m na 11m


d)0,49ha=49a=4900m²
√4900m²=70m
Odp:Działka ma wymiary 70m na 70m

2 5 2