Odpowiedzi

2010-02-24T21:18:10+01:00
Wydaje mi się, że A, gdyż sfinks jest w tego typu zdaniach uzywany jako epitet, ' tajemniczy', a tajemniczy wystepuje w odpowiedzi A
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:18:16+01:00
A), na 100 %
zadał tą zagadkę Edypowi, której nikt nie mógł rozwiązać przed Edypem oraz był przerażający (;
1 3 1
2010-02-24T21:22:51+01:00
Mam pewnośc że to a miałam takie samo zadanie w szkole napreno to a